Tema: Re: Fleimas - DIY projektas toweriams
Autorius: Spakainas
Data: 2020-12-13 17:10:24
Nu gerai. O jeigu visai sudurniuočiau ir tipo paimčiau kažką tokio:
https://www.skelbiu.lt/skelbimai/tannoy-cpa15-3836-dual-concentric-15-drivers-49049715.html
Kur hornui brėžinių ieškot? Ar horno čia nereikia, užteks ir didelio
tūrio uždaros dėžės? Man kažkaip tais daryt dėžę iš lempos visai
nesinori. Daryčiau tik radęs jau TIKRAI grojančios dėžės brėžinius, ar
bent apytikslius gabaritus.
Turit minčių?