Tema: Re: Fleimas - DIY projektas toweriams
Autorius: Rokas
Data: 2020-12-19 17:02:36
Tiesiog 50+50 W A klasė, ne? Po to clipping iškraipymai ir perkaitimai.
Damping 800, iškraipymas 0,005 proc. prie 8 Ohm. Tai bus 200 ir kokie 0,0125 prie 2 Ohm. Tie patys 50 W, daugiau srovės.
Neatrodo daiktas prastas, neatrodo išskirtinis. Maždaug ką moki tą gauni, paieškojus veikiausiai yra ir pigesnių panašių charakteristikų.

Biwiring laidai tai ten iš cirko atliko, gal pardavėjas klounas ;)

Ką manau apie D klasė, rinka pilna kreivų. Neverta rizikuojant mesti lauk pinigų, nebent pirkti hypex, bet ir tas ne be siurprizų.
Jeigu input signale bus aukštadažnių triukšmų, stiprintuvas nenufiltruos tų virš girdimų, užstiprins garsiakalbiams ir kaitins kaip ir be reikalo.
Vadinasi tuo atveju reikia gerai šarvuotų laidų, švaraus DAC, kur gerai išfiltruoti negirdimi triukšmai (tarkim, ties power supply switching frequencies). Gan conditioned power lines.