Tema: Re: Fleimas - DIY projektas toweriams
Autorius: Dainiushas
Data: 2020-12-25 13:06:17
nu tai kažkur rašiau, tas pats B&O į visus savo kosTmosus deda ICE
Power. Negirdėt lyg skundų, kad BeoLab'ai negroja.

Kitas niuansas irgi minėjau jau, vartyk kaip nori, audiofilai techniką
perka tame tarpe ir kilogramais. Tai kaip paskui parduot? :)

Dar viena, irgi minėta, tai kad gros teisingai, nereiškia, kad gros
"skaniai". Nes nu visokie lempinukai, nu negali jie iš esmės grot
teisingai, ten iškraipymai procentais, o ne dešimtatūkstantosiomis jo
dalimis.