Tema: Re: Fleimas - DIY projektas toweriams
Autorius: Dainiushas
Data: 2020-12-25 11:03:48
nėra ten deja jokios D klasės..... :). Eiliniai paprastučiai AB klasės
stiprintuvėliai. tam stereo truputį riebesnis.

Su normalia D klase koks nors 7.2 kainuotų visišką kosmosą ir būtų
neaudiofiliškai mažas bei lengvas tobish niekas tokio nepirktų px kaip
jis ten groja.

aš tai vis tiek tavo vietoj norėčiau šitą pabandyt :)
https://www.belcanto.lt/index.php?route=product/product&product_id=1357&search=teac