Tema: Re: Fleimas - DIY projektas toweriams
Autorius: neratoblogo
Data: 2020-12-11 09:05:02
Signalizaciją galima suprast. Aš apie ~2006 metus turėjau Mitsubishi D
klasės stiprintuvą, nuo to laiko labai kreivai žiūrėjau į visus D klasės
stiprintuvus. Na neskambėjo, neskambėjo ta Mitsubishio D klasė.

Ir va visai nesenai gavau paklausyti pigaus TPA3116D2 stiprintuvo (kaina
18 eurų). Neslėpsiu - išsižiojau, ką dabar galima už tokius pinigus
padaryti ir kokį skambesį išgauti. Ir tai dar vienas pigiausių, net ne
geriausias D klasės stiprintuvo variantas... Pasaulėžiūra apsivertė :)