Tema: Re: Fleimas - DIY projektas toweriams
Autorius: pininfarina
Data: 2020-12-24 16:29:48
Na, iš muzikalesnių tai gal Arcam...
Tik tas biudžetas...

"Spakainas"  wrote in message news:rs25ue$o1$1@news.omnitel.net...

Po truputį galvoju, kad visgi pirmu numeriu turbūt bandysiu resyverį
pasikeist, o jau po to galvosiu apie stereo, jeigu išvis galvosiu :)

Taigi, tęsiant temą - kurie resyveriai muzikalesni? Kiek browsinu inetą,
tai visi daugmaž Denon giria, kaip bebūtų keista. To Marantz 7013 žiūriu
jau nebeliko, reik kažką kito galvot. Bet jeigu naują imt, kad būtų
kažkoks juntamas skirtumas nuo to turimo, tai reik biudžetą kilstelt
bent iki 1600 (pvz Denon AVR x4700). Iš principo gal ir susigundyčiau,
su mintim kad nusipirkt ir kokiem 5-8 metam ramu būtų, nebereiktų keist
- naudočiau kaip preampą, jeigu ateityje visgi sublūdyčiau.

Forumiukas, už ką balsuojat? Man kolkas tarp Marantz ir Denon šviečiasi.
Harman Pardon sako kad nusivažiavo su kokybe (VBS gandai), Pioneer
niekad nežibėjo labai su savo resyveriais, Onkyo - neturiu nuomonės.
Daugiau tai ten visokie specifiniai už brangiai (Arcam). Xznajet krč.
Biudžetą tarkim kilstelnam iki 1.5k.

Fleimas ne į temą taip pat labai welcome :)