Tema: Re: Fleimas - DIY projektas toweriams
Autorius: Spakainas
Data: 2020-12-08 15:13:24
Tai vėlgi - labai depends. Žemus groja tik nuo 50hz, nieko kito ir
nereik tikėtis, nes dėžės mažos (5 atskiros, ne viena bendra). Turėtų
būt savitai smagios, bet nežinau ar būtent tokių noriu. Jeigu jau
pasirašyčiau ant fullrange, tai bandyčiau horną su fostexais pvz:
https://lautsprechershop.de/hifi/bk166.htm
https://lautsprechershop.de/hifi/bk208.htm
Tik niekaip neįtikinu savęs, kad reikia man jų.