Tema: Re: Fleimas - DIY projektas toweriams
Autorius: Spakainas
Data: 2020-12-21 22:34:44
Dar neparėjo kolonkės, laukiu. Bet kuo toliau tuo labiau galvoju, kad
šūdas bus jos. Inete rašo, kad realus jautrumas tikrai net nieko
panašaus į tai ką rašo. Tobiš nixuja ne 98, o kokie 91-92 :-)  Na iš
principo gal ir tai būtų px, nes jautrumas pats iš savęs kaip ir nieko
nesako, bet jeigu gamintojas taip pisa protą vienoj vietoj, tai gal
išvis ten jos kokios kiauros ir paaiškės pvz kad mano turimi visatono
samapalai nekažką blogesni. Ot bus ablomas :-)  Blia reikėjo naudotų
ieškot, bent neskausmingai būčiau atsikratęs jei nepatiks.
Nu px, grįšiu dar prie diy jei noras nepraeis. Dabar biškį kitiem
projektam ruošiuos morališkai.