Tema: Re: Fleimas - DIY projektas toweriams
Autorius: Dainiushas
Data: 2020-12-25 13:10:07
na tai man kai prasideda tokios formuluotės, paprastai nustoju skaityt.
Šiaip iš esmės skaitmeninio išėjimo varža, damping faktorius yra kitam
kosmose lyginant su analoginiais. Nekalbant jau apie lempinius kurie
baigiasi transformatoriumi. Bet tai ar nebus čia kitas niuansas, kad
tiesiog "teisingas" siganas nėra "skanus". Kita vertus, penki metrai
nelabai storo laido iki kolonėlės visą tą skaitmeninio gėrį paleidžia
vėjais....
Turiu ausines vienas, kuriom klausant antrodo nu nihuję nėra žemų. Bet
jų "nėra" ten kur ir neturi būt, ten kur reikia - atsiranda. Kai, paėmus
kookias nors Beats, bumsi ir baubia ten viskas ištisai.