Tema: Re: Fleimas - DIY projektas toweriams
Autorius: Spakainas
Data: 2020-12-07 23:52:16
Nieko tobulint nežadu - noriu paimt gatavą, išdirbtą kit'ą.
O šiaip tai tikrai, nu nėr ką pirkt. Vienos peščialkos visur. Kokios
nors AN AZ three išeina, bet posilpnės jos tokiai erdvei. Reik kažko
3way, su normaliu žemadažniu. Kaip variantas būtų nebent hornas, bet ten
sava specifika, ir mano mėgėjiškų staliaus įgūdžių gali nepakakt tuos
labirintus lankstyt.