Tema: Re: Denon 2113
Autorius: bat0nas
Data: 2012-12-06 12:02:35
Tai aš irgi lygiai taip pat šitą supratau.

Bet paimkime situacija:

Subo nustatymas: LFE (ne LFE+Main). Esant LFE nustatymui, į sub'ą pateks tik
..1 kanalo medžiaga. Reiškia gali nustatyti kokį tik nori Crossover subas
neperims jokių dažnių atkūrimo iš kolonėlių, nes jis gros tik tai, kas yra
..1 kanale.
Jeigu nustatom LFE+Main (o tai reiškia, kad žemi dažniai iš kolonėlių yra
atkuriami ir sub'e), tada turbūt tiesa: viskas, kas žemiau Crossover
reikšmės - nukeliaus į sub'ą.

Vienu žodžiu.. šito momento aš nesuprantu :)

"Icetom"  wrote in message news:k9plke$4dh$1@trimpas.omnitel.net...

>1. Jei didiname Crossover kolonėlėms esant Sub LFE nustatymui, reiškia, kad
>žemesni dažniai į Sub'ą nepatenka visai. Blogai. Prarandame turinio šiek
>tiek.

Kiek aš esu supratęs, krosoverio nustatymas reguliuoja slenktstį nuo kada
subas perima žemo dažnio diapazoną. Jei nustatysi 80 Hz, subas perims nuo 80
Hz ir žemiau. Jei nustatysi 120 Hz, subas perims atkūrimą nuo 120 Hz ir
žemiau. O jei Audyssey nustatys pvz. 40 Hz, vadinasi kolonėlės atkurs iki 40
Hz ir subas viskas kas žemiau.
Aš taip esu supratęs...