Tema: Re: Denon 2113
Autorius: Bronco
Data: 2012-12-02 16:58:47
On 2012-12-02 13:43, Icetom wrote:

> 1. Ne, ne, ne! Pirmą matavimą darai pagrindinėje sėdėjimo vietoje! Tada
> aplink ją dar pasirenki bet kelis taškus. Aš darau 6 taškus.

Tai taip ir yra, kodėl  "ne, ne, ne"? :) Ten ir yra mano pagrindinė
sėdėjimo vieta, t.y. maždaug kambario geometriniame centre. Dar kitus du
taškus pasirinkau abipus pagrindinio žiūrovo vietos. Daugiau nedariau,
nes ten tikrai daugiau nieko nebūna kitose vietose, nebent katinas :) Ar
tikrai būtina prisigalvot dar tris vietas?

> "Avoid placing the setup microphone close to a seat back or wall as
> sound reflections may give inaccurate results."

Pagalvių kalno viršūnėje stovėjo, viskas OK. Bet čia akivaizdus dalykas,
jog negalima garso šaltinio nuo mikrafo užstoti ar blokuoti kalibravimo
metu.

> 2. Paleidus Audyssey sukalibravimą, nustatyk subo garso lygį ties 75 dB.
> Turi leisti tai padaryti kiek varčiau NV (88 psl.)?

T.y. setup meniu užvaryti sub'ą iki 75 dB? O jis nemoka bekalibruodamas
jo pats reguliuoti kiek jam reikia? Nes po kalibravimo pas mane -8dB
nustatyta liko. Galiu pakartot kalibravimą, jei tai buvo privaloma sąlyga.

> 3. Pabaigus sukalibravimą, Dynamic Volume nebūtina įjungti, tai galima
> padaryti ir vėliau.

Pas mane buvo įjungta. Arba default toks arba kalibravimas įjungė,
nesigilinau.

> "After performing Audyssey® Setup, do not change the speaker connections
> or subwoofer volume. In event of a change, perform Audyssey® Setup again."

Suprantama.

> Taip pat dariau :D.

:)

> Geriau išjungti kol daromas matavimas.

Galiu pabandyti. Bet jei jis trukdo, tai teks vėl nakties laukt, nes
diena bet koks triukšmelis iš lauko yra garsesnis nei tas ošimas.

> Stereo [XT + Dynamic EQ] dar žiūrėk gal geriau skambės, nei stereo/pure
> direct su atjungtu Audyssey XT kai naudoji su tokiais satelitais...
> Parašyk įspūdžius kai palyginsi.

Ne, neskambės. Bent jau tiems, kieno ausis įgudusi prie stereo sistemos,
tai visi tie navarotai tik išdarko garso atkūrimo natūralumą. Pakanka,
jog garso kokybės nėra iš satelitų, tai dar ir kažkoks bardakas su pačio
garso sklidimu pasidaro :) Nors, aišku, jei ne esi audiofilas, tai tavo
paminėtas variantas gali nuskambėti "įspūdingai" ir nenustebčiau, jog
žmonės taip ir klausytų. Man šioje vietoje turi skambėti griežtai du
frontaliniai satelitai ir subas ir taškas. O jau kaip jie sugeba
skambėti, tai tegul taip ir skamba, jokių "pagerinimų" su visokiais XT,
EQ ir pan. tikrai nereikia.

> Nepamiršk išjungti "Restorer" šūdo, jei aktyvuotas.

Default šūdas išjungtas, viskas Ok ;)

> Denon NV aiškiai parašęs:
> "In DIRECT and PURE DIRECT listening mode, the following items
> cannot be adjusted.
> • Tone (vpage 104) • MultEQ® XT (vpage 105)
> • Dynamic EQ (vpage 106) • Dynamic Volume (vpage 106)
> • Restorer (vpage 104)"

Kol kas aprašymas sutampa su realybe. Tik niuansas, jog Pure Direct
pasiekiamas tik iš Android Apps'o. Su distanciniu tu jo neįsijungsi.

> Duoda suprasti, jei viso to nori, pasirenki "Stereo" (75 psl):
> "This is the mode for playing in stereo. The tone can be adjusted.
> • Sound is output from the front left and right speakers and subwoofer.
> • If multichannel signals are input, they are mixed down to 2-channel
> audio and are played."

Jau šiokios tokios įdomybės. Ant distancinio yra tik keturių profilių
mygtukai. Stereo mygtuko nėra. Šiuo atveju reikia rinktis mygtuką
"Music", tada jis parodo ekrane čia minimą "Stereo".

> "The surround parameters, tone settings and the volumes of the different
> speakers are stored for the individual sound modes."

Šito netikrinau, bet jei sugeba saugoti atskirus kolonėlių nustatymus,
labai gerai, gali Music ir Direct profiliams praverst.

> "“MultEQ® XT”, “Dynamic EQ” and “Dynamic Volume” settings are stored for
> each input source."

Va, kame bėda. Grotuvas tai "Multimedia" tipo, o Denon nedašunta, jog
tokiam grotuvui ant vieno input reikalingi atskiri garso profiliai su
unikaliais nustatymais, o ne tik atskiriems input'ams :(

> BEI turi "QUICK SELECT" f-ją [91 psl.]:
> "Set the items below to the settings you want to save.
> -Input sourcez (vpage 30)
> - Volume (vpage 31)
> - Sound Mode (vpage 70)
> - Audyssey (Audyssey MultEQ® XT, Audyssey Dynamic EQ®, Audyssey Dynamic
> Volume®) (vpage 105)
>
> Plačiau apie tuos keturis garso režimus pradedant 70 NV psl...

Šiaip, RIMTI VYRAI MANUALŲ NESKAITO!! Bet, jaučiu, teks tai šį kartą
padaryti, nes naršant per meniu tokios funkcijos pėdsakų neaptikau :)

> NV 104 psl. -> Subwoofer Level

Paskaitysma.

> Kiti patarimai:
> - jei leidi BD turinį ar kokius ripus (tai yra progresyvus, 576p ar
> 720p/1080p). Video conversion nustatyk į Off. NV 109 psl.

Iki šito klausimo dar nebuvau priėjęs, bet tu jį, matau, nuspėjai iš
anksto, tai ačiū už atsakymą ;)

Šiaip, esu spėjęs paeksperimentuoti su neypatingos kokybės DVD-VIDEO
disku, kad geriau matytųsi kurie nustatymai geresni. Leidžiant iš
multimedia grotuvo su įjungtu Video Conversion man vaizdelis patiko
truputį labiau. Su rip'ais šito dar neišbandžiau, bet mintis aiški.

> - primenu visas kolonėles nustatai į "small" jei nustatė kitaip. NV 117
> psl.

Taip.

> - Subwoofer mode -> LFE (jei nustatyta kitaip). NV 118 psl.

Taip

> - Crossover pasirink savo nuožiūra. Su tavo satelitais gal iš vis būtų
> geriau kokie 100 ar net dar aukščiau nei rekomenduojami 80 Hz. NV. 119

Patikrinsiu.

> psl. Pasidalink įspūdžiais

Būtinai ;)