Tema: Re: Denon 2113
Autorius: Bronco
Data: 2012-12-02 03:20:01
On 2012-12-01 22:08, Icetom wrote:

> Leisti pačiam Audysey viską sukalibruoti ir po sukalibravimo
> pasitikrinti (dėl visą ko):
> - atstumus iki kolonėlių nuo klausymo vietos;
> - kokias kolonėles nustatė: small ar large. Jei nurodė large, pakeisti į
> small.

Supratau.

> - įmesti čia kokius nustatė visų kanalų lygius (pvz. -3 dB. +5 dB ir
> pan.), tane tarpe ir subui.

Ok, įmesiu.

> Kai matavai mikrofonas nebuvo prie pat sienos pastatytas?

Ne. Viduryje kambario. Praktiškai centre jo. Kambario dydis maždaug 3.5
x 4.5 m.. Įdomesnė ypatybė, jog tolimoji siena (esanti prieš frontalines
kolonėles) nėra visa statmena, t.y. maždaug 1,5 m aukštyje prasideda
šlaitinio stogo kraštas. Nemanau, jog tai problema, veikiau gal net
pliusas, nes gesina garso atspindžius, nukreipdama dalį jų į grindis.

> Mikrofonas vertikaliai į lubas žiūrėjo visuos matavimo taškuose?
> Geriausi naudoti mikrofono stovą (jei turi)

Taip. Su gulsčiuku netikrinau, bet kiek leidžia tai įvertinti akys,
stengiausi išgauti statmeną poziciją. Stovo neturiu. Toje vietoje yra
sofa. Sukroviau ant jos klausytojo vietoje piramidę iš pagalvių ir ausų
lygyje pastačiau vertikaliai mikrofoną. Tsakant, buitinės technologijos
tokios :)

> Mikrofonas visuose taškuose buvo ausų lygyje (kai sėdi žiūrėjimo vietoje)?

taip.

> Mikrofonas nebuvo labai arti kolonėlių matuojant?

beveik patalpos geometriniame viduryje.

> Reikia vengti bet kokių pašalinių triukšmo šaltinių sukalibruojant
> (ventiliatoriai, radijas ir t.t.)

Jokių pašalinių garsų, veiksmas vyko pirmą nakties, absoliučioje tyloje.
Vienintelis garsas - plazmos aušintuvų tylus foninis ošimas.

> Eilinį kartą primenu šią nuorodą-Audyssey "bibliją" (persiskaitome
> atidžiai, ypač "tips"):
> http://www.audyssey.com/audio-technology/multeq/how-to

Ačiū, pastudijuosiu.

> Šią tendenciją aš pastebiu :(. Pvz. palygink AVR-4311 ir 4520 pultelius.
> 4520 žymiai prastesnis :(. Nors AVR-4311 modelio pultelyje vis tiek
> sugebėjo Dynamic EQ ir Dynamic Volume f-jas sukišti po vienų mygtuku :(.

Ot, niekadėjai :(

> Čia turbūt tik vienas atsakymas - taupymas...

Gal jau net kiek persistengta. Net mano dešimties metų senumo panasoniko
distancinis buvo patogesnis. Ten nors apie profilius kalba dar neėjo,
bet užtat kokį inputą be įsijungtum, turėjai po ranka visų efektų ir
kolonėlių kiekio valdymo atskirus mygtukus. Toks jausmas, jog pridėjus į
distancinį dar kelis mygtukus, Denonas bankrutuotų :)

> Klausant stereo įrašų, priklausomai kokia nuotaika, naudoju
> "pure direct" ar "Stereo" (tada pasijungia ir subas)

Tai tas pats ir pas mane. Bet kaip Denonas nepamąstė, jog žmonėms su
satelitais gali subo reikėti ir direct režime, tai sunkiai suvokiama.
Arba bent jau Music režimas galėtų turėti nepriklausomą profilį.

> Sukalibravus "atsiranda" dvi Audyssey labai naudingos f-jos:
> 1. Dynamic EQ. Ši f-ja pritempia garsą dažnuminę kreivę ir pan. kai
> klausoma ne etaloniniu lygiu. Aš ją visą laiką laikau įjungtą

Be abejo, filmams nepamainomas dalykas.

> http://www.audyssey.com/audio-technology/dynamic-eq
> 2. Dynamic Volume. Tai yra tiesiog loudness f-ja. Labai padeda, kad
> kaimynai neiškviestų policijos vakare žiūrint filmus :). Vakare naudoju
> šią f-ją su Midnight nustatymu žiūrint filmus ar pan.
> http://www.audyssey.com/audio-technology/dynamic-volume

Va, šita funkcija ir kelia visą kipišą, nes jos neįmanoma atjungti Music
profilyje, neatjungus jos Movie profiliui. Kvailystė. Tai lieka du
variantai (kadangi direct man visiškai netinka) - arba ją atjungt visai
načiort arba kaskart, įsijungus muziką, lyst į meniu ir ją išjunginėt
rankutėmis. Dar nepatyrinėjau skirtingų input'ų, jei ir ten jis
nesugebės prisiminti skirtingų nustatymų garso profiliams, tai labai
juoksiuosi :)

> Nieko, belieka priprasti įjungti-išjungti ir tiek ;).

Tai jei Denon to dalyko nepafiksins sekančiame firmware, tai nieko ir
neliks, tik priprasti :)

> O ar negalima jo įjungti? Stereo režimą tikrai turi leisti įjungti subo
> naudojimą. Vėl gi reikia paskaityti naudojimo instrukciją.

Tai kai spaudi ant distancinio Music, tai jis būtent ir parodo ekrane
Stereo ir palieka sub'ą įjungtą. Šioje vietoje viskas OK, problema
Dynamic EQ funkcijoje. O perjungus į direct, vizualiai sub'o nustatymai
papilkėja, t.y. neįmanoma jų valdyti. Abejoju ar instrukcijos skaitymas
ką pakeis, bet pamėginsiu. Labai panašu, jog Denon inžinieriai ar
programeriai tiesiog nepamąstė, jog teoriškai įmanoma situacija, kai iki
jų resyverio prisiraus tipas su vien satelitais ir sub'u, bet nustatymus
stengsis išgaut kaip audiofilas su pastatomomis kolonėlėmis :) Iš tiesų,
problema menkutė, reik tik firmware pakoreguoti, kad resyveris
"prisimintų" Music profilio nustatymus ir viskas būtų šokolade :)