Tema: Re: Denon 2113
Autorius: dzonis
Data: 2012-12-03 13:17:10
Ta prasme ir priekines koloneles pakeisti i small jei jos pastatomos 3
juostu ir Audyssey detektavo kaip large ?

"Icetom"  wrote in message news:k9drl6$pup$1@trimpas.omnitel.net...

>Iškart firmware apdeitą sudėjau, užtruko ilgokai

Ko tu nori, viduje tik vienas  DSP :D.

>Dabar tokie pastebėjimai ir kartu klausimai iš serijos "kaip geriau?" :)

Taip ir maniau, kad bus krūva klausymų:).

>ar geriau leisti jam pačiam susikalibruoti su tuo mikrofonu ir nieko
>daugiau neliesti?

Leisti pačiam Audysey viską sukalibruoti ir po sukalibravimo pasitikrinti
(dėl visą ko):
- atstumus iki kolonėlių nuo klausymo vietos;
- kokias kolonėles nustatė: small ar large. Jei nurodė large, pakeisti į
small.
- įmesti čia kokius nustatė visų kanalų lygius (pvz. -3 dB. +5 dB ir pan.),
tane tarpe ir subui.

>2. Išbandžiau ten tą automatinį suderinimą su mikrofonu. Kas do čiūdai, mm?

Kai matavai mikrofonas nebuvo prie pat sienos pastatytas?
Mikrofonas vertikaliai į lubas žiūrėjo visuos matavimo taškuose? Geriausi
naudoti mikrofono stovą (jei turi)
Mikrofonas visuose taškuose buvo ausų lygyje (kai sėdi žiūrėjimo vietoje)?
Mikrofonas nebuvo labai arti kolonėlių matuojant?
Reikia vengti bet kokių pašalinių triukšmo šaltinių sukalibruojant
(ventiliatoriai, radijas ir t.t.)

Eilinį kartą primenu šią nuorodą-Audyssey "bibliją" (persiskaitome atidžiai,
ypač "tips"):
http://www.audyssey.com/audio-technology/multeq/how-to

>3. Man buvo netikėtas dalykas, kai pamačiau, jog originalus aparato
>distancinis mažiau funkcionalus už nemokamą apps'ą

Šią tendenciją aš pastebiu :(. Pvz. palygink AVR-4311 ir 4520 pultelius.
4520 žymiai prastesnis :(. Nors AVR-4311 modelio pultelyje vis tiek sugebėjo
Dynamic EQ ir Dynamic Volume f-jas sukišti po vienų mygtuku :(.

>Ar čia jau visi privalo obuolius jusint šiais laikais ar androidus iš
>bėdos, kad normaliai savo resyverį valdyt? :)

Čia turbūt tik vienas atsakymas - taupymas...

>4. Truputį nelogiškas dalykas su garso profiliais ant distancinio.

Sunku kažką patarti. Reikia paskaityti naudojimo instrukciją. Mano
resiveryje pasirinkus "standard" bus atiduotas daugiakanalis garsas be
pagrąžinimų. Klausant stereo įrašų, priklausomai kokia nuotaika, naudoju
"pure direct" ar "Stereo" (tada pasijungia ir subas)

>Ten dynamic volume, ar kažkaip taip vadinasi.

Sukalibravus "atsiranda" dvi Audyssey labai naudingos f-jos:
1. Dynamic EQ. Ši f-ja pritempia garsą dažnuminę kreivę ir pan. kai klausoma
ne etaloniniu lygiu. Aš ją visą laiką laikau įjungtą
http://www.audyssey.com/audio-technology/dynamic-eq
2. Dynamic Volume. Tai yra tiesiog loudness f-ja. Labai padeda, kad kaimynai
neiškviestų policijos vakare žiūrint filmus :). Vakare naudoju šią f-ją su
Midnight nustatymu žiūrint filmus ar pan.
http://www.audyssey.com/audio-technology/dynamic-volume

http://www.audyssey.com/audio-technology/faq#faq_dyn_eq

>Wadafaka?

Nieko, belieka priprasti įjungti-išjungti ir tiek ;).

>Juk direct režime subas išjungiamas :]

O ar negalima jo įjungti? Stereo režimą tikrai turi leisti įjungti subo
naudojimą. Vėl gi reikia paskaityti naudojimo instrukciją.