Tema: Re: Denon 2113
Autorius: Icetom
Data: 2012-12-03 11:53:05
>O STEREO garse tai yra dvi plačiajuostės kolonėlės ir jokių garsą
>"gerinančių" technologijų!

Paklausk garso inžinierių kokioje patalpoje suvedinėja garsą muzikiniams
įrašams normaliose studijose... Jei tavo kambarys paruoštas kaip jų, tai
taip, turėsi etaloninį stereo skambesį. Bet jei kambarys kaip tipinio
buitinio naudotojo - garsas atsimušinėja kaip nori, kur nori, turbūt dar ir
pabaubia (nors mums tai gali pasirodyti kaip norma) ir pan., tai apie kokį
etaloną mes kalbame? Ir tai nebūčiau 100 % ramus, kad jie nenaudoja jokio
tipo EQ... Bet kaip minėjau, nesvarbu, per daug nukrypom nuo temos...

>Nuo kada audiofilai pradėjo klausyti muziką per krūvą kolonų ir resyverius
>su Audyssey ar panašiais navarotais? :)

Pvz., Audyssey veikia ir klausant stereo įrašus per 2.0/2.1 kanalus.

>O antra, pasakyti, jog aš "pripratęs prie neteisingo garso" kai aš kažkodėl
>net su satelitais bandau išgauti kiek įmanomai teisingesnę konfigūraciją,
>irgi nelogiška ;).

Kai turėsi akustiškai paruoštą kambarį (garso absorbavimo ir garso sklaidos
savybės) panašiame lygyje kaip studijose, tada taip - esi pripratęs prie
etaloninio garso :).

> Tarp kitko, kad tau neliktų abejonių dėl temos "prie KOKIO garso aš esu
> pripratęs"

Ot, užsivedei :). Mano rekomendacija buvo PABANDYTI ir PASILYGINTI klausant
su įjungtu Audyssey per Tannoy FX. Nepatiko, tai nepatiko.

>Man tik "za deržavu obidno" kad tame Denon resyveryje nu niekaip normaliai
>be landžiojimo per meniu negali teisingai stereo paleist per du satelitus
>ir sub'ą.

Netiesa. Čia Denon ne prie ko, jei nesugebi atsiversti NV (kur net pateikiau
puslapius), kur aprašyti garso "profiliai" ir kaip jais naudotis, bei kaip
įjungti subą "pure direct" režime.

>Ant jo distancinio paspaudus stereo mygtuką jis iškart tai ir darė

Nuuu. O Denon lygiai taip pat daro bent vieną kartą pasinaudojus "pure
direct" režimu su "Music" mygtuku...

>Gi, čia ir arkliui aišku, jog stereo muzikos klausymui per du satelitus
>būtinai reikia aktyvuoti sub'ą ir deaktyvuoti visokius Prologikus, Audyssey
>ir t.t..

Visą tai Denon tau leidžia be problemų...

>Kalibravimą atlikau su sub'o volume rankenėle ant 1/3. Dabar jam
>nustatė -5.5 dB.

Aš turbūt taip ir palikčiau, nebesiparinčiau.

>nes Denon nepaliko galimybės juose aktyvuoti sub'o.

Bet tai kas būna, kai neperskaitoma  ką pateiki ar bent NV :(.
"> O ar negalima jo įjungti? Stereo režimą tikrai turi leisti įjungti subo
naudojimą.
NV 104 psl. -> Subwoofer Level" "

>Išjungi juos ir muzika iškart skamba tikroviškiau ir maloniau.

Greičiausiai MultEQ XT trūksta XT32 versijoje turimos garso skiriamosios
gebos klausant stereo :( + šokas smegenims kai gauna korektiškesnį garsą :).
http://img218.imageshack.us/img218/2884/multeq.png

>O ar tu pats turi padorią Stereo sistemą namie? Ar Stereo muziką klausai su
>daugiakanale sistema? Net įdomu pasidarė.

Turėjau, bet dabar nebeturiu ir nė kiek jos nepasigendu:
"Pats turėjau, turbūt, gerą stereo (Cyrus 8XP d+Cyrus FM6+Cyrus CDXt+ MA
RS6) ir labiau biudžetinę daugiakanalę sistemą (AVR-1909 pirma kartu su
Tannoy Mercury, vėliau su MA RX1+RXC+R90+RSW-12). Dabar turiu labai gerą
daugiakanalę sistemą (su grynakrauju japonu (parašyta ant gaminio "Made in
Japan" :)), aukštesnės klasės resiveriu (su XT32) ir visiškai kitomis
priekinėmis kolonėlėmis) man. Ši sistema tinka tiek filmams, tiek muzikos
klausymui (man). O stereo atsisakiau todėl, kad retai kada grynai atsisėdu
ir klausau kokį visą albumą ar pan. Pagrinde buvo tik "foninis" grojimas. ".
Ko pasigendu resiverije, tai tik Cyrus FM6 imtuvo garso kokybės, nors kai
resiverije yra internetinis radijas (tai su kaupu kompensuoja). Nežinau, gal
dar kada sumanysiu pridėti kokį Ayre -AX7 stereo stiprintuvą ...