Tema: Re: Denon 2113
Autorius: dzonis
Data: 2012-12-04 16:57:43
Kur as pavadinau save melomanu ar pretenduojanciu i tokius ? Laidai pas mane
is Lemonos po 3LT uz metra :)
Mano ausiai tai per akis tos kokybes - pagrinde vis tiek filmai ziurimi per
ta sistema. Pirkta buvo daugiau pagal grozi ir gabaritus nei ten tikintis
kazka dievisko isgirsti ir arkliui aisku ,kad uz tokius pinigus stebuklo
nebus.
O teoretiku pasvaiciojimai apie grojima paziurejus i popieriaus lapa - is
viso juokingi.

"CodeC"  wrote in message news:k9kuam$3rs$1@trimpas.omnitel.net...

On 12/04/2012 03:28 PM, dzonis wrote:
> Px ka jie ten raso - groja gerai.
> O ponas tegul eina savo 'vaziuojanti' automobili pratestuoti.

man tai niekur eit poreikio ner, tai jeigu galima liksiu cia :)
asmeniskai nieko pasakyt nenorejau, tiesiog garsiai pamasciau apie
siuolaikinius audio 'sedevrus' ir 'melomanu' neisprusima renkantis
tokias sistemas. sitas modelis tik vienas is daugelio pavyzdziu.
bendru atveju tokie ir panasus public groupsai informaciniais tikslais
ir egzistuoja, todel kiekvieno asmeninis reikalas, kaip reaguoti i kitu
nuomone juose :)
o avtomobiliai audio groupse dar didesnis OT :)