Tema: Re: Denon 2113
Autorius: bat0nas
Data: 2012-12-05 18:46:14
Heh... Gal kiek patikslinsiu, ką turėjau omeny su bloga savijauta :))))

Aš parsisiunčiau visokių BASS TEST mp3 failų. Testuojant juos anksčiau (prie
skirtingų profilių) tų žemų per daug nebuvo. Tiesiog saikingai. Prie Stereo
tiesiog tiek, kiek duodavo mano lentyninės kolonėlės.

Tačiau prie LFE+Main BASS TEST failai pradėjo groti net ir esant Stereo per
SUB'ą. Ir skirtumas tikrai pasijautė. Tą baubimą man reikia dar
sunormalizuoti (iš naujo Audyssey kalibravimą padaryti, parinkti priimtiną
Sub garsumą).

Kaip tai jaučiasi filmuose - dar neturėjau progos išbandyti. Reikia šeimą
kažkur išgrūsti.

On 2012-12-05 14:12, Icetom wrote:
> Geriau vengti, nebent reikia dėl tam tikrų specifinių priežasčių, kaip
> pvz. batono atveju. Nors gi skaitei kas jam gavosi ;):
> "Dabar pas mane baubia reikia/nereikia :D Garsiau klausant (+daugiau
> žemų) net kažkoks galvos svaigimas ir pykinimas atsirado"

Mano atveju joks baubimas neatsirado, tvarkingai veikia, žemų norma.
Vakar bandžiau ir muziką paklausyt ir filmą pasileidęs buvau, lyg ir
nieko blogo nepastebėjau.