Tema: Re: Denon 2113
Autorius: Icetom
Data: 2012-12-02 15:43:23
Paskaičiau dar tavo resiverio naudojimo vadovą (toliau NV)... Man rodos tavo
Denon gali padaryti viską, ko pageidauji - treniruokis :). Ir lauksim
įspūdžių apie XT+Dynamic EQ žiūrint filmus ;).

>Supratau.
>Ne. Viduryje kambario. Praktiškai centre jo. beveik patalpos geometriniame
>viduryje.

1. Ne, ne, ne! Pirmą matavimą darai pagrindinėje sėdėjimo vietoje! Tada
aplink ją dar pasirenki bet kelis taškus. Aš darau 6 taškus.
"Avoid placing the setup microphone close to a seat back or wall as sound
reflections may give inaccurate results."
2. Paleidus Audyssey sukalibravimą, nustatyk subo garso lygį ties 75 dB.
Turi leisti tai padaryti kiek varčiau NV (88 psl.)?
3. Pabaigus sukalibravimą, Dynamic Volume nebūtina įjungti, tai galima
padaryti ir vėliau.
"After performing Audyssey® Setup, do not change the speaker connections or
subwoofer volume. In event of a change, perform Audyssey® Setup again."

>Stovo neturiu. Toje vietoje yra sofa. Sukroviau ant jos klausytojo vietoje
>piramidę iš pagalvių ir ausų lygyje pastačiau vertikaliai mikrofoną.

Taip pat dariau :D.

>Vienintelis garsas - plazmos aušintuvų tylus foninis ošimas.

Geriau išjungti kol daromas matavimas.

>Be abejo, filmams nepamainomas dalykas.

Stereo [XT + Dynamic EQ] dar žiūrėk gal geriau skambės, nei stereo/pure
direct su atjungtu Audyssey XT kai naudoji su tokiais satelitais... Parašyk
įspūdžius kai palyginsi.

Nepamiršk išjungti "Restorer" šūdo, jei aktyvuotas.

>Va, šita funkcija ir kelia visą kipišą, nes jos neįmanoma atjungti Music
>profilyje, neatjungus jos Movie profiliui. Kvailystė.

Denon NV aiškiai parašęs:
"In DIRECT and PURE DIRECT listening mode, the following items
cannot be adjusted.
• Tone (vpage 104) • MultEQ® XT (vpage 105)
• Dynamic EQ (vpage 106) • Dynamic Volume (vpage 106)
• Restorer (vpage 104)"

Duoda suprasti, jei viso to nori, pasirenki "Stereo" (75 psl):
"This is the mode for playing in stereo. The tone can be adjusted.
• Sound is output from the front left and right speakers and subwoofer.
• If multichannel signals are input, they are mixed down to 2-channel audio
and are played."

"The surround parameters, tone settings and the volumes of the different
speakers are stored for the individual sound modes."

"“MultEQ® XT”, “Dynamic EQ” and “Dynamic Volume” settings are stored for
each input source."

BEI turi "QUICK SELECT" f-ją [91 psl.]:
"Set the items below to the settings you want to save.
-Input sourcez (vpage 30)
- Volume (vpage 31)
- Sound Mode (vpage 70)
- Audyssey (Audyssey MultEQ® XT, Audyssey Dynamic EQ®, Audyssey Dynamic
Volume®) (vpage 105)

Plačiau apie tuos keturis garso režimus pradedant 70 NV psl...

> O ar negalima jo įjungti? Stereo režimą tikrai turi leisti įjungti subo
> naudojimą.

NV 104 psl. -> Subwoofer Level

Kiti patarimai:
- jei leidi BD turinį ar kokius ripus (tai yra progresyvus, 576p ar
720p/1080p). Video conversion nustatyk į Off. NV 109 psl.
- primenu visas kolonėles nustatai į "small" jei nustatė kitaip. NV 117 psl.
- Subwoofer mode -> LFE (jei nustatyta kitaip). NV 118 psl.
- Crossover pasirink savo nuožiūra. Su tavo satelitais gal iš vis būtų
geriau kokie 100 ar net dar aukščiau nei rekomenduojami 80 Hz. NV. 119 psl.
Pasidalink įspūdžiais