Tema: Re: Denon 2113
Autorius: Bronco
Data: 2012-12-01 17:55:37
On 2012-11-27 08:59, Icetom wrote:

> Jee, aš laimėjau :). Lauksime mini įspūdžių.

Niu tai va, tsakant, mini įspūdžiai :) Išlupau iš dėžės, pajungiau,
viskas veikia, groja. Iškart firmware apdeitą sudėjau, užtruko ilgokai,
apie 30 min. ten kažką jis būrė būrė, bet viskas ok, baigė, persikrovė,
paleido wizardą :)

Dabar tokie pastebėjimai ir kartu klausimai iš serijos "kaip geriau?" :)

1. Yra du variantai - viską susidėlioti rankutėmis, t.y. kolonėlių
dydžius, LFE filtrą, tikslius atstumus iki kolonėlių ir t.t., ar geriau
leisti jam pačiam susikalibruoti su tuo mikrofonu ir nieko daugiau neliesti?

2. Išbandžiau ten tą automatinį suderinimą su mikrofonu. Leidau
kalibravimo testą kelis sykius. Kas įdomu, 1-as sykis - rodo centrinio
ir dešinio frontų neteisingas fazes. Blin, galvoju, ne ant tiek dar
durnas, jog net du laidus supainiočiau. Patikrinu, pajungta teisingai.
2-as bandymas, vėl rodo tuo pačius du kanalus. 3-as bandymas, rodo jau
ir kairės pusės frontą pametus fazę :) To man pakako, paspaudžiau ignore
ir užbaigiau kalibravimą :) Kas do čiūdai, mm?

3. Man buvo netikėtas dalykas, kai pamačiau, jog originalus aparato
distancinis mažiau funkcionalus už nemokamą apps'ą iš google play 8-/ Su
apps'u gali valdyti žymiai daugiau parametrų, efektų ir pan., nei su
distanciniu. Betvarkė, imho. Ar čia jau visi privalo obuolius jusint
šiais laikais ar androidus iš bėdos, kad normaliai savo resyverį valdyt? :)

4. Truputį nelogiškas dalykas su garso profiliais ant distancinio. Yra
keturi - movie, music, game ir direct. Movie viskas aišku, game šiknon,
dabar lieka du muzikai - music ir direct. Žiūrim ką turim. Įjungi music
profilį, atsijungia ten visokie kinui skirti navarotai, bet lieka keli
dalykai, kurie visiškai nereikalingi stereo music atkūrimui. Ten dynamic
volume, ar kažkaip taip vadinasi. Jei tą dalyką išjungsi ir jau galvosi,
jog viskas ok, tai apsigausi, nes kai grįši į video profilį, tas šūdas
bus ir jame išjungtas :-[ Wadafaka? Kodėl jis neprisimena nustatymų
skirtingiems profiliams? Bardakas, sakyčiau. Iškart šovė mintis, tai gal
direct tada labiau stereo muzikai skirtas, bandom .. ir vėl ablomas :)
Viskas būtų gerai ir teisingai su juo, bet tik tuo atveju, jei frontai
būtų pilnavertės plačiajuostės kolonėlės, o ką daryti, kai pas žmogų
satelitai ir subas? Juk direct režime subas išjungiamas :]

Tai va tokie pirmieji pastebėjimai. Tikrai gali būti, jog kažko aš ten
dar nedažlibinau ir galima tai kažkaip apeit ir pasitvarkyti, labai
lauksiu komentarų. Ačiū ;)