Tema: Re: Denon 2113
Autorius: Icetom
Data: 2012-12-05 15:11:47
>Tai va, atsiverčiau pagaliau manualą ir pamačiau, jog visi tavo pavardinti
>puslapiai nesutampa su mano turimu iš Denon CD.

Ot žaltys, bus, kad australams skirtas NV kiek skiriasi:(. Tada neveikė
Denon.de/uk puslapiai.  Bet galėjai juk pasinaudoti Ctrl+F komanda Adober
Reader'yje ;) .

Bet tai tik per kelis puslapius skirtumas...
Apie "sound mode" pradedant 68 psl.
Apie subo įjungimą (Subwoofer level-> Subwoofer) 102 psl. Be je, ten rašo,
kad pagal nutylėjimą subas yra įjungtas "pure direct" režime ir veikia kartu
su LFE+Main? Patikrink, ar nemeluoja :).

http://www.denon.co.uk/DocumentMaster/UK/AVR-2113E2_ENG_CD-ROM_v00.pdf

Dar pažiūrėjau kaip mano Denon elgiasi. Na turbūt lankstesnis yra šioje
vietoje. Turi specialų Direct/Stereo meniu- jei pasirenku small kolonėlių
tipą, galiu nustatyti tiek LFE, tiek LFE+Main. Jei tik pasirenku, Large
kolonėlių tipą, subo pasirinkimas tampa neaktyvus. Taip pat, atrodo, kad
LFE+Main nustačius subo parinktyse iš tikro yra globalus nustatymas visiems
"profiliams".