Tema: Re: Denon 2113
Autorius: bat0nas
Data: 2012-12-03 10:28:38
Aš čia tokį blond klausimą turiu: o kaip įjungti Sub'ą režime, kuriame jis
yra išjungtas? Kažkaip neradau tokio mygtuko "Sub -> ON" :D

Pas mane panaši problema - kolonėlės stereo režime žiūri ne į tą pusę. Tad
nelabai eina klausytis kaip foninės muzikos, nes ji skamba neaišku kur ir iš
kur. Belieka naudoti Multi Channel Stereo - viskas OK, įsijungia galinės
kolonėlės. Tačiau Sub'as Multi Ch Stereo - neįsijungia.

Norint įjungti Subą, reikia parinkti profilį PLII ar ten kokį panašų. Bet
kažkaip keistai muzika man su tokiu skamba.

Žodžiu.. idealus variantas būtų: Multi Ch Stereo + Sub. Tik dabar reikia
išsiaiškinti, kaip tą sub'ą įjungti :D

"Icetom"  wrote in message news:k9drl6$pup$1@trimpas.omnitel.net...

O ar negalima jo įjungti? Stereo režimą tikrai turi leisti įjungti subo
naudojimą. Vėl gi reikia paskaityti naudojimo instrukciją.