Tema: Re: Denon 2113
Autorius: Bronco
Data: 2012-12-03 03:00:29
On 2012-12-02 21:03, Icetom wrote:

> Kadangi pripratęs prie neteisingo garso ir gavai šoką :D. Čia tas pats
> kaip smegenis pripratinti pereiti nuo "dinaminio "vaizdo profilio prie
> THX ar pan. ...

Čia tu gal juokauji taip? :) Pirma, tai pavyzdį pateikei priešingą, nei
reikėtų ;) Aš, gi, kaip tik sakau, jog man patinka garsas kuo ARTIMESNIS
REFERENSINIAM. O STEREO garse tai yra dvi plačiajuostės kolonėlės ir
jokių garsą "gerinančių" technologijų! Iš bėdos - viduriai ir aukšti
kolonėlėse, o žemi sub'e. Nuo kada audiofilai pradėjo klausyti muziką
per krūvą kolonų ir resyverius su Audyssey ar panašiais navarotais? :)

O antra, pasakyti, jog aš "pripratęs prie neteisingo garso" kai aš
kažkodėl net su satelitais bandau išgauti kiek įmanomai teisingesnę
konfigūraciją, irgi nelogiška ;) Tarp kitko, kad tau neliktų abejonių
dėl temos "prie KOKIO garso aš esu pripratęs", tai paminėsiu, jog pas
mane greta stovi stereo sistema, kurios pagrindas - Audionote AZ-Two ir
Rega Mira 3 ;) Va, per ją aš ir klausau Stereo muziką. Man tik "za
deržavu obidno" kad tame Denon resyveryje nu niekaip normaliai be
landžiojimo per meniu negali teisingai stereo paleist per du satelitus
ir sub'ą. Net mano senas senas Panasonic'as tai mokėjo. Ant jo
distancinio paspaudus stereo mygtuką jis iškart tai ir darė, net nieko
burt nereikėjo. Gi, čia ir arkliui aišku, jog stereo muzikos klausymui
per du satelitus būtinai reikia aktyvuoti sub'ą ir deaktyvuoti visokius
Prologikus, Audyssey ir t.t..

.
> Klausant "pure direct" režimu turi tiesioginę reikšmę. Aišku su tavo
> satelitais greičiausiai nelabai bus skirtumo ar resiveris už 2 k  ar 8 k
> Lt ;).

Tikrai taip. Būtent todėl aš ankstesniame treade ir tvirtinau, jog man
1713 ar 2113 iš esmės nesvarbu.

> Aš ir siūliau pabandyti ir palyginti stereo įrašą su stereo nustatymu
> (2.0/2.1) ir įjungtu MultEQ XT vs "pure direct". Aš nesiūliau 2.0
> konvertuoti į Dolby Pro Logic Music ar pan. :). Nesvarbu ...

Šį vakarą dar sykį pažaidžiau su juo. Perkalibravau su šešiais taškais,
išbandžiau ilgus paspaudimus ant distancinio profilių, dar sykį
paklausiau visokius stereo garso šaltinius su Audyssey navarotais ir be jų.

Paeiliui:

Kalibravimą atlikau su sub'o volume rankenėle ant 1/3. Dabar jam nustatė
-5.5 dB. Beveik tavo minėtas maksimumas. Kai kalibruosiu dar sykį kada
nors, pasuksiu dar volume labiau. Nors Denon siūlo sub'o volume statyti
ant 1/2... Ką aš žinau, ir anksčiau gerai buvo ir dabar gerai :) Ilgai
trunka kalibravimo procesas, tai spėji pamiršt kaip buvo iki tol ir nėra
kaip sulygint.

Ilgas garso profilio mygtuko paspaudimas tikrai leidžia pasirinkti
daugiau skambėjimo variantų tam profiliui. Patogu, nors ir poreikis tam
nedidelis. Nes ten tie visi kiti skambėjimo režimai tai nebent
pasižaidimui (visokie virtual, game, quadro music ir t.t.). Man esminės
problemos tai neišsprendžia.

Tad, visi bandymai nieko nepakeitė ir mano išvada lieka ta pati - jei
nori naudodamas vieną garso/vaizdo šaltinį PATOGIAI pereiti iš filmo
žiūrėjimo režimo prie stereo režimo, kuriame bus aktyvuoti tik 2
priekiniai satelitai ir sub'as, o garso "gerinimo" navarotai išjungti,
teks gausiai nusivilti. Landžiojimas į meniu yra privalomas! O žmogui,
kurio garso sistemą sudaro išimtinai satelitai ir sub'as, tokie režimai
kaip Direct ir Pure Direct yra visiškai beprasmiški, nes Denon nepaliko
galimybės juose aktyvuoti sub'o. O kaip žinoma, satelitai be sub'o yra
menkas malonumas :) IMHO, bet tai šio resyverio dizaino klaida.

Dėl Stereo perklausos su "MultEQ XT vs pure direct". Kaip jau minėjau,
"Pure Direct" būtų man tai, ką "daktaras išrašė", bet kadangi neveikia
jame sub'as, tai su satelitais naudos nulis. Lieka MultEQ XT paklausyti.
Paklausiau dar sykį su įvairiais 2.0 srautais ir įvairia muzika.
Konstatuoju - šitie garso navarotai man totaliai nepriimtini stereo
muzikos klausymui! Išjungi juos ir muzika iškart skamba tikroviškiau ir
maloniau. Skirtumas akivaizdus! Nes jei tau patinka su jais klausyti
stereo įrašus, tai čia jau aš tau galėčiau pasiūlyt pavyzdį apie Dynamic
profilį telike :]

O ar tu pats turi padorią Stereo sistemą namie? Ar Stereo muziką klausai
su daugiakanale sistema? Net įdomu pasidarė.