Tema: Re: Denon 2113
Autorius: Bronco
Data: 2012-11-27 17:32:37
On 2012-11-27 13:52, Icetom wrote:

> Tai jei pristatymo išlaidos nedidelės per amazon, galima rizikuoti
> garantija ir siųstis iš Amazon su dabartine kaina į LT.

Tai kad nelabai aš rizikos dėl garantijos matau perkant iš amazon. Jei
suges, bus tik nepatogumas, jog negalėsi nuvežt į parduotuvę ir palikti,
o reikės siųsti paštu. Kita vertus, teoriškai, gedimo atveju gali
prarast ant siuntimo, bet užtikrintai sutaupai ant benzino ir laiko, nes
perkant nereikia ne kojos iš namų iškelt ir laiko gaišt. Tad net gedimo
atveju gali tas ant to sueit, o jei nesuges, lieki vien pliuse, ir kaina
geresnė ir pristatymas tiesiai į namus.

Dėl pristatymo į Lietuvą kainų netikrinau, bet neturėtų būti kosminės.
Amazonas perkant sugeneruoja siuntimo variantus su kainomis ir pats
pasirenki, tad kiekvienas gali pasitikrinti pats. Konkrečiai mano atveju
pristatymas nemokamas, t.y. 399 eur kaina su pristatymu.