Tema: Re: Streaming media playeriai? Kokie ? Ir siaip apie viska is mano lupu:)
Autorius: dz
Data: 2016-04-29 21:41:15
o nebuna normaliu resiveriu kad streamintu ir video?, nu nes mano media
playeris tai pioneer bd, kuris xui reikalingas apart, kad is naso galiu
ziuret video, nu dar tiesiai per tv galima, bet jau be normalaus garso

On 2016-04-29 20:08, news reader wrote:
> reikia, nereikia tu deziu kiekvieno asmeninis reikalas. Man ju kuo
> toliau tuo maziau reikia.

Viską gerai sakai, mes visi stengiamės jų kiekį mažinti, tiesiog, dar ne
visų "dėžučių" gaunasi atsisakyti. Deja.

O media player viena iš tų dėžučių, kurių net pats moderniausias smartas
dar nesugeba atstoti. O jei kam atstoja, tie tiesiog turi kuklesnius
poreikius.