Tema: Re: Streaming media playeriai? Kokie ? Ir siaip apie viska is mano lupu:)
Autorius: Rauberis
Data: 2016-04-28 11:29:17
Labas,

pas mane namie visada buvo windowsai, yra ir dabar dar vienas laptopas, kuri
labai sekmingai apgreidinau viena is dvieju viduje buvusiu hardu pakeites I
SSD ir pridejes ramu, tada prisiveise visokie ipadai ir macbookai air, FTP
serveris linuxinis,  o dar ir androidinis telefonas mano asmeninis. Taip,
kad tenka ismokti dirbti su visomis operacinemis sistemomis, kaip ir darbe
su visais instrumentais- depresijai issivystyti ir norui zudytis tiesiog
neturiu laiko - vis kazka reikia ismokti, vis naujo sudomina:), o para tik
24 val.

Rauberis

"budulis vulgaris"  wrote in message

2016-04-28 03:01, Bronco rašė:
> Dėl spartesnio sukimosi, tai neaišku ką tu su juo veiksi. Jei darysi
> kaip aš patariu, t.y. tas serveris dirbs tik kaip File serveris ir
> šarins failus per NFS ir SMB, tai jo cpu galios per akis.

Pas Rauberį, kaip supratau, namuose pagrinde obuokiai, tai pageidautinas
AFP sharingas.

Nors šiaip OS X ir su SAMBA puikiai dirba, aš buvau nustebęs (čia labai
švelniai išsireiškus), kaip paprasta ir lengva buvo maką darbe prijungti
prie domaino ir netgi prisiloginti į ta mac'ą domaininiu useriu.