Tema: Re: Streaming media playeriai? Kokie ? Ir siaip apie viska is manolupu:)
Autorius: Bronco
Data: 2016-04-28 03:01:27
On 2016-04-27 22:07, Rauberis wrote:
> Aplamai as rimtai galvoju del to serverio upgrado. Stovi didele deze su
> 10 HDD po 1TB , AMD 3500+, 2GB Ramo, maitiakas 500W. Aisku vietos
> negaila sandeliuke saltam, bet gargaras siais laikais. pries 5m ar kiek
> tai metu buvo puiku...

Nu ką aš žinau, gargaras tai gargaras, bet veikia. Sunku pasakyt, reikia
tau apgreidintis ar ne.

  Dabar I maza keisiuka isimestum 2x4 ir ta pati
> turi, ir elektros turbut trigubai maziau surytu ir suktusi sparciau 2-3x...

Elektros tai sutaupytum, tik klausimas per kiek dešimčių metų ji
atsipirktų, jei vien dėl to pirktum naują serverį ar gerą NAS :)

O dėl diskų.... o kas trukdo esamus 10 vnt. po 1TB palaipsniui keisti į
didesnius? Ten abejoju ar bus problemų sudėti nors ir 10 x 6TB...

Dėl spartesnio sukimosi, tai neaišku ką tu su juo veiksi. Jei darysi
kaip aš patariu, t.y. tas serveris dirbs tik kaip File serveris ir
šarins failus per NFS ir SMB, tai jo cpu galios per akis. O jei jame
kursi visokius Kodi, DLNA ir dar bala žino ką, tai gali ir nepavežti
visko, ypač, jog RAM'o neperdaugiausia. O jei čia kalbi apie tinklo
spartą, tai viskas tavo atveju susives į tinklo plokštę, kuri tame
gargare yra, nes teoriškai labai pakankamus LAN greičius sugeba
sugeneruoti ir NAS'ai su visokiais santykinai lėtais ATOM'ais, tai AMD
3500+ tikrai neturėtų tamti silpnąja grandimi.