Tema: Re: Streaming media playeriai? Kokie ? Ir siaip apie viska is mano lupu:)
Autorius: Rauberis
Data: 2016-04-24 18:35:35
Pabandziau.

Man patiko Plex ir tiko, bet 30GB failiukas oru kazko uzstrigo. Daugiau
dideliu neturejau, tad negaliu pasakyt, kokio dydzio failai strigineja

ForkPlayer'is, kuri instaliavau ant TV pakeites DNS ir paleides per Divan.TV
turi irgi paleidima ir paieska per dlna ir mato kompo folderius.  Taip pat
bandziau Samsungo appsa "Smart View", kuri suinstalinus ant windows, sumeti
i programa ka nori ziureti per TV ir ant Samsungo pasileidi smartview ir
matai, ka kompe ikrovei i ta programa.

KODI su addonsais man patiko, kad uzsimanei kazko staigiai, pasileidi ir
matai viska online, nereikia nieko siustis, sharinti ir tt...

Rauberis

"nekas"  wrote in message news:nfi9rq$k1d$1@trimpas.omnitel.net...

Pabandyk Plex vietoj Kodi - yra Samsung TV appsas, su distanciniu
browsini savo kompo biblioteka patogiai ir ziuri.