Tema: Re: Streaming media playeriai? Kokie ? Ir siaip apie viska is manolupu:)
Autorius: Bronco
Data: 2016-04-27 02:12:43
On 2016-04-26 10:58, Kesha wrote:
> nes mano mede8er master audio HD gliučina (grojant užtyla, perjungus
> garso takelius atsistato bet vėl gali neprognozuojamai užtilt)...

Čiuju, kažko jie pas tave su resyveriu nesutaria. Bandei ten pakankint
garso nustatymus abejose aparatuose? Arba firmware pakaitaliot? Pas mane
su Denon tai jokių problemų.

> Ir dar susivartė mede8er pultas :( tenka su tapšnokliu valdyti

Emm, tau jau gal laikas koki kunigėlį atsivest ir pašventint aparatūrą,
nes kažkas nitavo ten gaunasi... :) Gal, sakau, nusipirkęs Mede8er
pamiršai jį "aplaistyt", mmm? ;)

p.s. jei pultas staigiai numiro, tai galiu duot savo komandom
suprogramuot į universalų. Jei reiks, švilpk ;)