Tema: Re: Streaming media playeriai? Kokie ? Ir siaip apie viska is manolupu:)
Autorius: Remigijus
Data: 2016-04-29 12:10:55
Gerai kai pas tave telpa viskas į vieną "didelį" diską. Aš pas save
miegamajame laikau NAS. Diskas automatiškai po pusvalandžio nenaudojimo
užmiega, ir triukšmo ir šilumos nelieka. Raid nenaudoju tai vienu metu
retai kada daugiau nei vienas WD green diskas (beja pati
triukšmingiausia kompe detalė) sukasi.