Tema: Re: Streaming media playeriai? Kokie ? Ir siaip apie viska is mano lupu:)
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2016-04-24 16:04:35
Visai įdomiai prirašei :)
Man buvo tos pačios dilemos. Kadangi tunerį užsispyręs noriu turėti su
DVB-T, tai man daug variantų atkrito. O noriu DVB-T, nes esu labai
prieš viasatą.

Rezultate nusprendžiau, kad Kodi turi dirbti ant dedikuoto imtuvo. Iki
šiol porą metų dirbo rPi. Dabar po daug rinkimosi ir bandymo apsistojau
prie Mini-MX Androidinio.
http://www.amazon.de/Amlogic-Quad-core-BT4-0-Android-4K¡Á2K-MINI-MX/dp/B017IWP2WS

Labiausiai paperka pultelis ir GUI greitis. Visa kita palaiko, tik 4K
nebandžiau realiai.

Imtuvams paėmiau gigablue HD Quad Plus. Tavo atveju 4K modelis būtų,
bet man nepavyko jo kainos skirtumo sau pateisinti imant 2 vnt. Dabar
linksminuosi bandydamas pasidaryti sau tinkamą satellites.xml, kad
nebūtų milijono nereikalingų kanalų :/

Rauberis submitted this idea :