Tema: Re: Streaming media playeriai? Kokie ? Ir siaip apie viska is manolupu:)
Autorius: Bronco
Data: 2016-04-29 15:00:19
On 2016-04-29 10:46, news reader wrote:
> As matau tendencija, kad tv puikiai viska groja iskaitant h265 ir 3D.
> Vienintelis trukumas, kad per ARC neina HD audio.

Tsakant, vienintelis viską žudantis trūkumas :) Bent jau tiems, kurie
nori garsą per šiuolaikinį AV resyverį pasileist.

> atsisakyciau ir sat grotuvo jeigu ant tv pavyktu paleisti
> sharinga.

Ir vėl vienas "neesminis" trūkumas ;)

Trumpiau tariant, lyg ir bandyta įrodyti, jog "papildomų dėžučių šiais
laikais visai nereikia", o gavosi "jog, vis gi, dar vis reikalingos jos" ;)

> Vietoj NAS as naudoju minidlna serveri ant stacionaraus kompo, o prie jo
> pajungtas didelis isorinis HDD. Nematau reikalo kad 24h  suktusi kazkoks
> aparatas.

Nedidelė pastaba, jog HDD užmigimas realizuojamas absoliučiai visuose
NAS ir serveriuose, nepriklausomai nuo diskų dydžio ir kiekio. O tai,
kad tavo reikmėms pakanka vieno didelio USB išorinio disko, tai tiesiog
iliustruoja tavo asmeninius poreikius ir tiek. Man, pvz., tokio
sprendimo pakako prieš 10-imt metų...

O laikyti NAS miegamajame, man būtų iš viso nepriimtina.