Tema: Re: Streaming media playeriai? Kokie ? Ir siaip apie viska is mano lupu:)
Autorius: Rauberis
Data: 2016-04-27 10:30:36
Man namie jau sako:- kad Tu taip savo srityje daug skaitytum.....  O dabar
antra savaite nuo skaitymu apie dezutes, operacines sistemas, ARM cortexus
ir kitus chipsetus, streaminimo variantus, nas'us ir tt. patikekit galva jau
sprogsta ir eini miegoti pilnas idomiu minciu. Kur Tau ne seksas, tik po jo
galva lengva pasidaro, o cia prasipises eini pavarges miegot:))

FTP serveri mano geruli perdarineja, sumes ten viska, ka siule Bronco,
pasarins direktorijas, tas viskas OK. Deze stoves saltam rusyje- tas viskas
gerai.

Beskaitant apie viska ka Jus parasete, kiti forumuose raso, atsirado
priespaskutinis klausimas ir pastebejimas:

http://blog.qnap.com/qnap_kodi/

Taigi skaitant sita bloga ir kilo klausimas: ar negalima atsisakyti tu visu
nn dezuciu, serveriu ir tt, o likti prie siulomo varianto bloge?
Nusiperki ta QNAP NAS irengini HS-251-2G, kaip supratau kazkaip ji
susikonfiguruoji, prisiinstaliuoji visokiu reikalingu ir ne appsu (KODI,
PLEX, uTorrent) ir per hdmi jungi tiesiai prie A/V receiverio, o ta prie
smart TV. Tas instaliuotas KODI mediaplejeris suvalgys visus imanomus
formatus, per hdmi atiduos 4K AV recyveriui, o tas TV, o 7.1 garsa atiduos
AV receiveriui.

Ar ne puiki mintis?

https://www.qnap.com/i/useng/product/model.php?II=147
The HS-251, powered by dual-core Intel® Celeron® 2.41GHz processor, was
created as a silent NAS solution that allows users to enjoy files and media
with no distractions, providing a perfect match for home theater enthusiasts
and audiophiles looking to maximize their audiovisual experience and users
who wish to constantly run their systems without any background noise.

Aciu
Rauberis

"Baterijas"  wrote in message news:nfpmat$kps$1@trimpas.omnitel.net...

Aš irgi perėjau šitas kančias, išbandžiau visokius variantus ir apsistojau
prie Bronco paminėto būdo. Tik taip išsprendžiau visas problemas.
Tik vietoj med8ter naudoju:
http://www.skytech.lt/intel-p-251942.html
nes mėgstu Kodi ir kartais noriu visavertiškai pabrowsint internetą.
Tik pagal mane būtina sąlyga universalus pultelis (naudoju Harmony i300).
Filmus siunčia NAS'e esantis utorrent su web interfeisu, o serialais
rūpinasi "Sonarr".

Dėl DLNA laikai pasikeitė nuo tada kai eksperimentavau, bet pagrindinės
problemos išliko: smarkiai apkraunamas wifi (ypač norint rimto 4k content'o)
ir nepalaikomi visi formatai (reikia galvoti ką siuntiesi).
Sprendžiant iš to, kad jau investuoji daug laiko į sprendimo paieškas, tau
neturėtų pakakti DLNA galimybių :)