Tema: Re: Streaming media playeriai? Kokie ? Ir siaip apie viska is mano lupu:)
Autorius: Kesha
Data: 2016-04-27 09:03:41

> Čiuju, kažko jie pas tave su resyveriu nesutaria. Bandei ten pakankint garso
> nustatymus abejose aparatuose? Arba firmware pakaitaliot? Pas mane su Denon
> tai jokių problemų.

Manau, kad nepasisekė su būtent manuoju devaisu, ir bėda panašu
hardware, tai nelabai ir parinuosi (BTW nieks gi netrukdo kitą mede8er
nusigriebt, jei ką)

> Emm, tau jau gal laikas koki kunigėlį atsivest ir pašventint aparatūrą, nes
> kažkas nitavo ten gaunasi... :) Gal, sakau, nusipirkęs Mede8er pamiršai jį
> "aplaistyt", mmm? ;)
>
> p.s. jei pultas staigiai numiro, tai galiu duot savo komandom suprogramuot į
> universalų. Jei reiks, švilpk ;)

Jau tiek visko aplaistyta, kad nuo drėgmės lenkiasi gal? :)
BTW kažkokį super duper viskio butelį turiu atsitempęs iš Livignio
(mintį tai tikuosi pagavai ;) )