Tema: Re: Streaming media playeriai? Kokie ? Ir siaip apie viska is manolupu:)
Autorius: Bronco
Data: 2016-04-29 00:44:09
On 2016-04-29 00:26, MRT wrote:
> Nezinau kodel Bronco taip kukliai sureagavo.

Ai, nu kuklus esu iš prigimties. Mama taip auklėjo :]

> Bronco ganetinai rekomenduodavo HP serveriuka su G1620T..
> Dezes kulturingos, hotswap (berods) diskiukai, kulturinga kaina..

Viskas taip. Principe, laukiau sekančio Rauberio klausimo, jei
nuspręstų, jog apgreidą vis tiek darys, tai būčiau šitą variantą
pasiūlęs. Tik siūlau imt iš Amazon, kaina ten juntamai geresnė:

http://www.amazon.de/ProLiant-MicroServer-G1610T-B120i-SATA-Server/dp/B013UBCHVU/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1461879151&sr=8-1&keywords=hp+microserver+gen8

Šiuo metu 200.50 EUR

> PS. del QNAP'u - netaupyk, orientuokis i tuos, kur nuo 4HDD..

Net sakyčiau į 6HDD, nes tik tada iš RAID6 ir jo variacijų prasmė
atsiranda. Nes 4 vnt. didžiulių HDD, apjungtų į RAID5, sakyčiau, yra
toks slidus reikalas patikimumo prasme. O RAID6 jau būtų gerai. Todėl,
mano galva, būtų gerai pirkti arba "kuklius" bet sparčius 2HDD NAS, arba
iškart šokt į 6HDD NAS lankas. IMHO.