Tema: Re: Streaming media playeriai? Kokie ? Ir siaip apie viska is mano lupu:)
Autorius: Kesha
Data: 2016-04-28 11:53:01

> O nx man to reikia - jis pasiima ipad'ą, ten gražiame GUI su paveiksliukais
> (t.y. tokiame, kur Bronco sako, kad nereikia) susiranda norimą filmuką,
> spaudžia play ir telikas pradeda jį rodyti.

Nu tai jei nereikia, tai kam tada sakyt, kad vaikams tamsus miškas tas
samba šaras?
Beje mede8er sumetus į papkutes labai neblogai susiranda jukeboxas
aprašymus ir paveiksliukus filmams, taip kad, tinkamai apiforminus,
viskas informatyvu ir aišku.
Reziume - viską teisingai padarius, bet koks vaikas ar blondinė sugebės
pasileisti tai ką nori, nemokėdami skaityti.