Tema: Re: Streaming media playeriai? Kokie ? Ir siaip apie viskaismanolupu:)
Autorius: news reader
Data: 2016-04-29 10:46:01
As matau tendencija, kad tv puikiai viska groja iskaitant h265 ir 3D.
Vienintelis trukumas, kad per ARC neina HD audio. Man media playeris tapo
nereikalingas, atsisakyciau ir sat grotuvo jeigu ant tv pavyktu paleisti
sharinga.

Vietoj NAS as naudoju minidlna serveri ant stacionaraus kompo, o prie jo
pajungtas didelis isorinis HDD. Nematau reikalo kad 24h  suktusi kazkoks
aparatas.