Tema: Re: Kai artimas tavo tipo meta rūkyti...
Autorius: NicMC
Data: 2009-08-27 18:56:07
ALORA wrote:
> nutai aišku, kad ne :) prie ko čia kažkokie skaitalai
>
> aš niekad nesu metinėjusi rūkyti, man sunku įvertinti patį mastą tos
> atrakcijos. kokio pobūdžio ten tos parkės? noras rūkyti, bloga
> savijauta, nu kas ten vyksta?

Man asmeniškai (kadangi ne pats nikotinas yra įprotis) didžiausia lomkė
- mintis, kad niekada daugiau nepasimėgausi tuo procesu. T.y.
prisiklijuoji pleistrą stiprumo, kad net galva svaigsta, bet parūkyt vis
tiek norisi....
Kol dar nesugebėjau mest - mintis apie metimą rūkyt galima paralelizuot
su mintim apie atsisakymą sekso. Tiek vienas tiek kitas suteikia malonumą...