Tema: Re: Kai artimas tavo tipo meta rūkyti...
Autorius: pjezo
Data: 2009-08-27 13:22:06
:) na as ne karto nebandziau mesti.
o ir net nesu tikras ar galiu laikyti save rukanciu:)- tarkim siais metais kolkas surukyta 1 pakelis ir dar kelios cigaretes is kito...
kartais menesi ar du ne vienos nesurukau, kartais per diena 2-3, dazniausiai buna kokia 1 cigarete i savaite...
so rukau as ar ne?
kaikas sako kad tik cigaretes gadinu, geriau is vis to nedaryciau:DDD