Tema: Re: Kai artimas tavo tipo meta rūkyti...
Autorius: Toxis
Data: 2009-08-26 18:25:35
ish pirmu lupu (pats dar esu metimo procese) - pirmom dienom nekreipt demesio i pykti (ana kart kai mechiau zhmona liepe pradet vel, nes nesugebejo su manim gyvent, shiaip streso pilnas laikotrapis buvo, dar mest nusprendes buvau:) - o shiaip, labai nuo zhmogaus priklauso - jei zhmogiu patinka kai ji giria, gal but galima retkarchiais pagirti, bet imho tik tada, kai jis pats uzhsimena, apie rukyma (padejuoja, kad sunku ar dar ka:) - bo jei sheip nei ish to nei ish to pasakysi, bus "bleeeeee, kam priminei, bleeee, rukyt noriu:)"