Tema: Re: Kai artimas tavo tipo meta r kyti...
Autorius: RS
Data: 2009-08-26 21:35:46
Kai prisiuostai dumu, kartais net ir dabar dar uzeina tokia trumpalaike
silpna abstinencija, ir taip, retsykiais ir net ir dabar pasiziurejes i
rukancius pagalvoju kaip malonu butu paciulpti cigarete :)) Tik tai buna
retai ir pasireiskia svelnioj, nekankinancioj formoj, ir zinant kuo tas
baigtusi, lengvai iveikiama :) Atrodo, metus rukyti jau niekada nebebusi
toks kaip iki tol, t.y., organizme ivyksta kazkas negriztamo.
Auksciau klausei kokie tai pojuciai metant... Zinai, jei to nesi patyrusi,
nepajegsi isivaizduoti. Didziulis noras uztraukti duma, nervingumas,
agresija - tai tik pasaliniai simptomai, o pati nikotinine abstinencija yra
tokia specifine, labai nemaloni, kankinanti busena, kuri man i nieka kita
nepanasi, nerandu su kuo palyginti, tai manau to niekaip neisivaizdusi :)
Tiesiog zinok, kad tavo artimam zmogui siuo metu nelengva, gali ziureti i ji
kaip i savotiska ligoni :)