Tema: Re: Kai artimas tavo tipo meta rukyti...
Autorius: ALORA
Data: 2009-08-27 12:41:38
aš irgi pastebėjau kažkokį nerimą - planų milijonas, kurie visi bandomi
įgyvendinti priešokiais, nors šiaip nuoseklumas jo antrasis vardas. Bet vis
tiek tai visai neblogai, nes net nedidelę dalį jų įgyvendinus bus kalnai
nuversti :) Poreikis gal saldumynų atsirado, ir skundėsi "kažkokiu" jausmu
kojose, dėl kurio neina nusėdėti. Na, manau, kad aš tai tikrai ištversiu :)

ačiū visiems atsakiusiems