Tema: Re: Kai artimas tavo tipo meta rukyti...
Autorius: Zose
Data: 2009-08-27 07:35:12
man zandikauli pradeda gelti ar kazkas panasiai ten su juom daros. uosle
sustipreja, visokie pasaliniai kvapai trukdo, kuriu seniau neuzuosdavau.
dideja poreikis valgyt, ypac pieno produktu. poreikis judet irgi dideja, nes
sedi ir taip noris kazkur eit, kazka daryt, bele judet. kad daryciaus
nervuotas nepastebejau ir pastabu tokiu nesu gaves is aplinkiniu.

tiesa taip ir nesigavo niekad mesti. geriausia but kad aplink cigareciu
niekas neturetu, nerukytu, ir nebutu padeta keletas "atsargoje" jei jau
visai blogai but :D