Tema: Re: Kai artimas tavo tipo meta rūkyti...
Autorius: Fwd
Data: 2009-08-27 10:56:19
Pirmiausia tai suvokti, kad jis yra nerūkantis žmogus (jei iš tikro nerūko). Ne metantis, metęs, ar dar koks kitoks. O nerūkantis, kaip aš, tu ir dar kiti:) Juk neskaičiuoji, kiek laiko tu nerūkai, tiesingai? Jis irgi neturėtų to daryti.
O kad metus laiko nerūkęs žmogus skaitosi vis dar rūkantis (pasak RS), ar kad rūkęs žmogus visą gyvenimą jaučia norą rūkyti... ir tiesa, ir ne. Svarbu kas yra jo galvoje. Jeigu jis išlipęs iš tos rūkymo pelkės, tada jokio potraukio nėra. Apie tai labai teisingai surašyta toje knygoje, apie kurią čia kalbėjo. Bendram išprusimui rekomenduočiau paskaityti. Knygos stilius man nelabai prie širdies (tarkim pritaikytas nebūtinai išsilavinusiems žmonėms), bet visos išdėstytos mintys yra teisingos. Manau padėtų įlysti į rūkančiojo kailį, sužinoti ko jis bijo, kodėl daugelis nesugeba mesti ir t.t. Beje, apie rūkymo žalą ir kodėl verta mesti ten nerašo :)

Pats prarūkiau penkis metus, nuo 13os :) Mečiau sava eiga. Kai išėjo šitas lengvas būdas mesti rūkyti lietuvių kalba, jau senokai nerūkiau. Bet perskaičiau, daviau tėvui. Tėvukas skaitė ją metus su viršum, paskui metė rūkyti. Po 35 metų rūkymo :)