Tema: Re: Kai artimas tavo tipo meta r kyti...
Autorius: SenasKrienas
Data: 2009-08-26 21:31:56
Na, neberukau metus. Tikiuosi, ir ilgiau neberukysiu :) Siaip, nelabai ka
padesi. Bent man jau nebuvo jokiu fiziniu lomkiu, tik biskeli buvau
dirglesnis, mazos smulkmenos sunervindavo. Bet, kadangi siaip esu ramus
zmogus ir visada emocijas laikydavau, tai tuo metu kartais pratrukdavau,
issiliedavau, ir lengviau pasidarydavo - net kazkiek paprasciau tapo negu
kad kai rukydavau ir tyliai sau emocijas "nurydavau" :) Taip, kad tiesiog
"neuzsisikti" kai antra puse del nieku pabumba ir tiek - praeina tas
dalykas. Nu ir dar: kai matosi, kad neranda kuo uzsimiti, "trinasi" po
kambari - sugalvoti kokia nors veikla, kad mintis nuo cigaretes nukreipt.
Bent man asmeniskai po pirmu 4-6 savaiciu dingo tas jausmas, kad kazka
reikia daryti - traukti ir pusti :) dabar tik retkarciais (na, koki karta
per savaite) noras parukyt kyla. Ir tai nedidelis, tai nebeda...