Tema: Re: Kai artimas tavo tipo meta r kyti...
Autorius: RS
Data: 2009-08-26 20:53:30
Gerai, kad esi stipri :) Padejima isivaizduoju vieninteliu budu: labiau nei
iprastai vengti to kas ji nervina, kol abstinencijos simptomai praeis; ka
jau ten daugiau padesi.. Tik nerukes 1-2 metus tegul dar nesidziaugia. Nors
anstinencijos senai nebera, metimas dar toli grazu nebaigtas :) Dar laukia
pats sunkiausias ir klastingiausias isbandymas: "viena-vienintele cigarete"
tarkim, vakarelio metu, o toks noras kartais uzeina. Psichologinis,
abstinencijos jau nebera. Na ir ka toji vienintele cigarete gali pakeisti?
Bet zmogaus smegenys keistai suredytos. Teko stebeti kaip situo budu senokai
mete pazistami vel "atkrenta", o ir asmenine patirti tokia turejau :) Dabar
jau bus keliolika metu kaip nerukau, tikiuosi meciau.
Man atrodo, galima mesti tik arba visiskai, kategoriskai nebeleidziant sau
uztraukti ne karto, arba mesti tik laikinai.