Tema: Re: Kai artimas tavo tipo meta rūkyti...
Autorius: pjezo
Data: 2009-08-27 10:32:39
px:)
uztat yra budas bent jau:)
or ir "mesti susilazinus" imho niekuo nesiskiria nuo to kai zmogelis pats sau ir zmonai (ar kaip ten kitaip) pareiskia -"viskas metu nuo _ " -  ir vienu ir kitu atveju zmogus duoda zodi mesti.
va tik vienu zodis kazko vertas o kitu toks vaskinis....
minimu atveju zmogus net neketino (nezadejo niekam nors zmona ir zyzdavo) mesti rukyti, taciau tiesiog paprovokuotas (beja einant panasiai temai "sunku/nesunku/neimanoma") pareiske, kad jei nores ir mes...
atsirado tuo netikinciu (jau ne kartu metusiu ir tebemetanciu...) ir pasiule lazybas, mol "ar atsakai uz bazara ar tik gudrus pzd_linti"....
ir mete:)
beja tuo visiskai nesigaili, rezultatas pasiektas, "atkritimu nebuvo"- ta skaitau viskas OK