Tema: Re: Kai artimas tavo tipo meta r kyti...
Autorius: RS
Data: 2009-08-26 19:51:59
As ir nezinau kas tas psm, bet budama moteris juk turetum zinoti kas tas pms
:) o as tegaliu tik isivaizduoti. Siaip, tai uzjauciu :) Metant rukyti
psichika pakrinka, galiu tik paguosti, kad tie priciudai palaipsniui
silpnes, teks pakenteti jei tai tikrai artimas zmogus; kantrybes ir
stiprybes linkiu tau, ALORA :)
Nesu psichologas tai nesiimu rimtai patarineti, na bet isivaizduok save
susinevinusia, sudirgusia, ir pagalvok kaip pageidautum, kad su tavim tuo
metu elgtusi tavo artimas zmogus? Tai cia butu kazkas mazdaug "i ta puse"
Sunku del to, kad ta busena truks gan ilgai, galit ir rimtai susipykti.