Tema: Re: How to IOS 9,02 downgrade to IOS 8,4
Autorius: Aladdin
Data: 2015-10-13 10:06:55
Nepastebėjai, grupse atsirado sakančių, kad nestabdo:) Čia be manes. O šiaip jei konkrečiai nešnekam
- tai ir nėra ko diskutuoti apie stabdo/nestabdo. Geriau jau tada su padugne apie Apple sąmojus
palaidykit, bus prasmingai praleista diena:)

Ir dar sykį pasikartosiu. Aš su niekuo ginčytis nesiruošiu. Tiesiog pasakiau, kad MAN dviejuose iPad
Air niekas nestabdo, nesiskundžia tuo ir žmona. Kaip ir nesakiau, kad esu įsitikinęs, kad pas tave
nestabdo. Sakyčiau čia tu primygtinai bandai įrodyti, kad visiems naujoji iOS versija stabdo, o jei
sakoma kad nestabdo - tada tiesiog žmogus yra įpratęs prie stabdžių, bugovos sistemos, yra Apple
zombis ir nieko nebesupranta. Ir dar syki pasikartosiu, kad geriau įsisamonintum - tikrai niekur
nesakiau, kad visur nauja iOS idealiai veikia ir nesiruošiau tuo klausimu ginčytis. Got it?

Ok, baigiam tas diskusijas.