Tema: Re: How to IOS 9,02 downgrade to IOS 8,4
Autorius: Exo
Data: 2015-10-08 17:46:52
Tai samsungas natūralu "mac air" gamintojas jeigu ką :)

Exo

"spakainas"  wrote in message news:mv5q8b$kh8$1@trimpas.omnitel.net...

9 ios čia pafeilino konkrečiai. Jei su senesnėm aiškių gliukų
nepastebėdavau/nepasitaikydavo, tai dabar - tragedija. Pasitvirtina
senos prognozės kad nereik skubėt atnaujint, o mėnesiuką-kitą palaukt.
Bet ne ble, reik spaust kai tik atsiranda, nx...
5 iphone - pakibo mirtinai! Pirmą kart per 3 metus, nebuvau dar to
matęs, šokas konkretus. Teko su mygtukų kombinacija perkraut. Toliau -
porą kartų naktį iškrovė bateriją - visiškai, net žadintuvas
nebeskambėjo (pramigau darbą), pabandžius naudot tą naują "low battery
mode" lyg ir nebeišsikrauna. Bet nu nx aš turiu tą mode naudot, jei tuoj
kabinsiu ant laido? Ir apskritai, seniau per naktį ten kelis % tepasiimdavo.
Kaip Bronco ir sakė - būna retsykiais toks biškį laginimas, reik palaukt
kol suveiks veiksmas - nieko panašaus iki tol nėra buvę, absoliučiai.
Žodžiu, reik laukt atnaujinimų (jau berods du išėjo, bet nelabai ką
pagerino, bent jau man). Tas eplo "išdirbtumas" jau baigia užpist.
Vienintelis dalykas kas guodžia - kolega su androidu į mano komentarus
ios9 kryptim replikavo - "a tai čia px, man androidas nuolat taip daro,
ko čia parinies". Samsungas kažkoks irgi ~panašaus amžiaus.