Tema: Re: How to IOS 9,02 downgrade to IOS 8,4
Autorius: Aladdin
Data: 2015-10-13 09:55:17
Pasikartosiu, pradėjau dirbti su iPad Air, kai jis dar turėjo iOS 7.x, kuri anot apžvalgų tiesiog
skraidė. Galiu lyginti. Todėl ir norėjau gyvo vaizdo, kad savo akimis įsitikinčiau, ką tu vadini
"stabdo". Tada geriausiai ir pasimatytų - ar aš čia prie stabdžių įpratęs (kuo bent kol kas
abejoju), ar vis tik pas tave kažkokie stabdžiai.